Samotnia/ Solitude Gazebo

Z inspiracjami już tak jest, że czasami wystarczy jeden kadr, połączenie kolorów, faktur, czy nawet zapach, aby wyobraźnia mogła się rozpędzić. Tak było u mnie z pięknym moodboardem Aleny Shkarpet. Zaintrygowana, postanowiłam stworzyć "coś" mojego na wyzwanie 13@rts. Wiedziałam, że poprowadzą mnie kolory, faktura zimnego kamienia, miękki mech, ale - przede wszystkim - nastrój pełen nostalgicznej samotności.

Tak powstała moja Samotnia - opuszczona altanka. 

Zapewne dostrzeżecie, że bazą altanki jest rozbity słoik,
z produktów 13@rts zastosowałam gesso clear i gesso white.




January Challenge
Z przyjemnością posyłam pracę na wyzwanie 13@rts

Alena, thank you for a lovely moodboard inspiration! 
With pleasure I send this project for  #challenge88 13@rts

































Komentarze

  1. Oh lala, that is a wonderful piece of ART!! I really love what you did!! Thank you so much for joining us at 13arts. Have a beautiful day. Stay safe. Xoxo Heike

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing! Really beautiful and creative project! Thank you so much for playing along with our march challenge at 13arts.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna i pomysłowa praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13arts! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna praca. A słoik? nie do poznania. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz dla mnie kilka słów w komentarzu.